Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
karta WiFi Xtreamer
witam

przymierzam się do kupna Hyundai mbox L-110/ellion labo L-110.
zastanawiam się nad kupieniem wraz z tym odtwarzaczem karty WiFi Xtreamer.
To będzie mój pierwszy odtwarzacz, a ponieważ posiadam sieć bezprzewodową fajnie by było nie mnożyć kabli.proszę o radę czy to to dobry wybór, a może coś innego.

pozdrawiam Krzysztof
Odpowiedz
Tylko powiedz mi jakie filmy bedziesz ogladal?
Odpowiedz
powiem tak ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie.podejrzewam, że formaty będą różne.ostatnio siedzę na polskiej stronie zalukaj.pl, zdarza mi się oglądać oglądać z watch-movie links.Avatara czy Alicji w divx nie ruszę, ale jak film bez efektów, a mnie bardzo zainteresuje to biorę co jest na torrentach.generalnie planuję zakup l-110 bo mam słabego kompa, a potrzebne mi odtwarzenie plików AVCHD.tak na prawdę jestem zielony jeżeli chodzi o odtwarzacze i czytam o nich sporo.oczywiście oprócz AVCHD fajnie jest oglądać filmy, które jak zrozumiałem są upscalowane do wyższej rozdzielczości, a z kartą nie będę potrzebował kabla.

pozdrawiam Krzysztof

P.S.dziękuję za NIESAMOWICIE SZYBKĄ ODPOWIEDŹ
Odpowiedz
A czy Full HD cie nie zainteresuje?
Odpowiedz
Przepraszam, że tak późno odpisuje choć sam dostaję szybkie odpowiedzi.

Tak oczywiście, że Full HD mnie interesuje aczkolwiek na tę chwilę dysponuję jedynie plazmą HD ready.jeżeli chodzi o sprzęt generalnie jestem na etapie zmian na coś bardziej "na czasie".
Jest mnóstwo odtwarzaczy i coraz więcej ich wychodzi.na początku myślałem od WD lub xtream ze względu na dużą ilość info, ale wpadł mi w oko L-110 i powinien spełnić moje oczekiwania.przynajmniej mam taką nadzieję.

pozdrawiam Krzysztof
Odpowiedz