Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Napęd USB i inne...
Witam , jestem nowy , zielony , od wczoraj posiadam Asusa . Parę pytań mi się ciśnie :
- czy wykrywa i obsługuje nagrywarkę DVD na USB bez dodatkowego zasilania ?
- ma w nim stare firmware 1.07 czy sensowne wgrywać 1.18 czy darować sobie i poczekać na 1.21 ?
- mam go podłączonego po hdmi i optyku do tv lcd toshiba 37xv635 i niestety tv nie wykrywa go po regza link -- po włączeniu Asusa , muszę włączyć tv ,wybrać właściwe gniazdo hdmi i ok , a powinno być automatem - włączenie asusa powino po hdmi włączać telewizor -- jakie macie spostrzeżenia - ? Dzieki za każdą uwagę i pomoc.
Odpowiedz
Witaj.

Najpierw zrob upgrade do 1.21P dostepny w naszym dziale download. Potem obadaj sekcje Setup. 1.07P mial sporo niedorobek. Potem pisz w czym masz problem. Napedy tylko ponizej 4W obsluguje, najlepiej udostepnic nagryware kompa i odtwarzac po sieci.
Odpowiedz
A dlaczego lepiej nagrywarke z kompa po sieci? A mozna zwykla nagrywarke z komputera podlaczyc przez przejsciowke usb-sata oczywiscie z osobnym zasilaniem?
Odpowiedz
Hmm takiego patentu nie probowalem Smile Zalezy czy sterowniki do napedu system Asusa znajdzie czy nie. Jesli chodzi o naped zewnetrzny to lepiej inwestowac w BlueRay.
Odpowiedz
Ja podłączałem nagrywarkę komputerową (LG) umiejscowioną w kieszeni z osobnym zasilaniem. Niestety opay jej nie widział. Nie ma to znaczenia ponieważ opleya kupiłem po to, by zlikwidować graciarnie pod telewizorem a nie po to, żeby stała tam kieszeń z nagrywarką.
Po sieci jest znakomitym rozwiązaniem. Oplay widzi nawet dysk wirtualny(daemon).
O!Play HDP R1 : Evolve Solaris: Egreat R200S:
Odpowiedz