Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Współpraca z Dyskami HDD/Flash
#1
Tutaj prosimy zamieszczać dyski HDD/Flash współpracujące z urządzeniem.


Dyskusja na ten temat:
http://multimediahd.pl/viewtopic.php?f=19&t=33&p=55#p55


Odpowiedz
#2
Hej

Do O!Play-a aktualnie mam podpięty :

- USB Kingston Data Traveler 2.0 2GB
- SATA WD5000AAKS 500 GB


Wszystko chodzi perfect Smile.
Odpowiedz
#3
casd napisał(a):Kupiłem dysk:
- 2.5" 320GB SEAGATE ST 9320325AS seria Momentus 5400.6, pobór mocy zapis 1.78W ,
obudowa aluminiowa USB, formatowany NTFS, cena 208 zł + 27 zł kurier za pobraniem.

Źródło: viewtopic.php?f=19&t=33#p63
Odpowiedz
#4
Dysk WD Passport 250GB podpięty do O!Playa działa bez zarzutu Smile
Odpowiedz
#5
Sprawdzałem takie dyski (wszystkie USB):

- Samsung S2 Portable 2,5' 640GB - działa bez problemów, ale na sofcie 1.07 nie był poprawnie rozpoznawany

- WD5000ME - 2,5' 500GB - działa bez problemu

- dysk 40GB Samsung IDE w Chińskiej kieszeni OTG USB - bez problemów

- pendrive Kingston Data Traveler 1/2/4/8GB - bez problemów

- pendrive Intenso 1GB - bez problemów.


EDIT:

Dziś sprawdziłem też Seagate FreeAgent 2TB i stwiedzam, że także działa bez problemów
Odpowiedz
#6
- Samsung S2 500GB 2,5'' (zasilanie przez USB) - OK
- Patriot Xporter XT 16GB - OK
- WD 160GB IDE 3,5'' w kieszeni USB (z dodatkowym zasilaczem) - OK


Jak narazie nie zauwazylem zadnych roznic podczas ogladania z tych 3 nosnikow. Jak cos tnie albo nie dziala to dzieje sie tak na wszystkich a jak dziala bez problemow na jednym to na reszcie tez jest dobrze ;]

Wyniki moich testow na tych urzadzeniach zajduja sie >>TUTAJ<<
Odpowiedz
#7
U mnie pod o!Play'a są podpięte 2 dyski:
- WD Passport 160GB, na nim 2 partycje FAT32 - obydwie widoczne
- WD Passport Essential 320GB - 1 partycja FAT32 i jedna duuuża NTSF.

W obu przypadkach współpraca bezproblemowa i szybka.

PS: nie polecam wersji Essential - to kompromitacja dla firmy Sad. Dysk wibruje tak, że trzęsie się z nim cały stolik, poza tym grzeje się i jest wiele głośniejszy niż zwykły WD Passport (który jest dyskiem rewelacyjnym). Essential dodatkowo ma wbudowaną partycje z wirtualnym CD - to już jest masakra. Powoduje zawieszanie się mojego kompa. Dopiero po usunięciu tego VCD problem na razie znikł.
Odpowiedz
#8
U mnie chodzi
- Toshiba Stor E Art 320GB 2,5".
Wprawdzie od niedawna, ale na razie bezporblemowo.
Odpowiedz
#9
U mnie aktualnie podłączone są 2 dyski:

- Seagate FreeAgent Go 500GB
- HP SimpleSave 500GB


jak potrzebuję do podłączam:

- kartę SDHC 8GB przez przejściówkę
- pendrive Patriot 32GB


wszystko śmiga jak należy i na USB i na eSATA/USB

[Obrazek: 20100923396.th.jpg]
Odpowiedz
#10
- Samsung HD103SJ 1TB w obudowie Chieftec CEB-35S E-SATA
Odpowiedz
#11
Lacie Grand 2 TB 3,5` z zewnetrznym zasilaniem
Lacie Petit 500 Gb 2,5`
Odpowiedz
#12
PQI h560 640GB
http://www.ceneo.pl/;004+spqi~~Mh560
Działa bez problemów. Zasilany z 1 portu USB.
Odpowiedz
#13
Dysk Western Digital Elements Desktop new 1,5TB USB 3,5cala chodzi jak trzeba Smile
Pozdrawiam
Odpowiedz
#14
PQI Turbo Boost H550 500GB USB2.0
jedna partycja na FAT32 na drugim jedna partycja NTFS
Odpowiedz
#15
SAMSUNG G3 Station 1T, USB 2.0- (3,5 cala; zewnętrzne zasilanie)
Odtwarzanie bez kłopotu, po wyłączeniu odtwarzacza, dysk samoczynnie się wyłącza - duży plus.
(HDP-R3)
Pozdrawiam
O!Play AIR HDP-R3 (1.23P) + Samsung G3 Station 3,5" 1TB + ASUS SDRW-08D1S-U
Odpowiedz
#16
LG HXD5U50GLS - działa bez problemów podpięty do O!Play'a
Odpowiedz
#17
WD Elements Desktop 2TB USB 2.0 działa rewelacyjnie. Po wyłączeniu Asusa dysk również się wyłącza. Dysk jest właściwe bezszelestny. Można usłyszeć jakieś buczenie z odległości 20 centymetrów choć i z tej odległości trzeba się mocno skupić aby go usłyszeć. Jednym słowem ideał do naszego playerka.
Odpowiedz
#18
WD Elements Desktop 2TB USB 2.0 - potwierdzam idealne dzialanie dysku. Transfer (zapis) na PC - ok 24-25 MB/s, mimo brakow otworow wentylacyjnych obudowa letnia po godzinie ciaglego zapisu. Po Asus-em dziala wysmienicie. Tez polecam. No i wylacza sie, kiedy asus jest wylaczony. Poziom halasu - lekki szum, tak jak piszal poprzednik - praktycznie trzeba zblizyzc ucho, zeby go uslyszec. W trakcie odczytu/zapisu - brak stukan itp.

LG HXD5 320GB - Dziala bez problemu, na zasilaniu USB z Asus-a. Dysk dosyc wolny, ale w Auchan byl we wrzesniu za 160 zl, wiec sie oplacalo.
Odpowiedz
#19
toshiba px1396e-3t01 1TB działa wyśmienicie, nie przycina łąduje szybkoSmile
Odpowiedz
#20
TOSHIBA StorE Alu2 2.5 320GB zasilany z usb (149zł w Real P-ń) działa idealnie
Odpowiedz
#21
hp simplesave 500gb pod USB działa bez zarzutu. trochę wkurza niebieska migająca dioda Smile
Odpowiedz
#22
Western Digital Elements SE - 500 GB, działa bez zarzutu. Dioda jest biała, dość mocna.

Iomega Select Portable Hard Drive - 320 GB, działa j.w. Dioda zielona, słabsza niż w WD.
Odpowiedz
#23
Samsung S2 Portable 640GB (P/N:HX-MU064DA/G2 Model: HX-MU064DA/G22).
Drugi miesiąc działania bez jakichkolwiek problemów. Smile
Odpowiedz
#24
Kupiłem i pracuje całkowicie OK !
SAMSUNG S2 640GB 2,5'' USB 3.0 16MB CACHE 7200RPM
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości